Uw suggestie nemen wij serieus
Regionale Ambulance Voorziening (RAV) Hollands Midden doet continu haar uiterste best om foutloos te werken. Toch blijft ook ons werk mensenwerk. Heeft u zaken die voor verbetering vatbaar zijn, geeft u die dan vooral door! Want alleen dan kunnen wij onze zorgverlening nog verder verbeteren.
Al uw opmerkingen en ideeën zijn van harte welkom. U kunt ze sturen naar kwaliteit@ravhm.nl. U ontvangt van ons altijd een reactie.
Nabespreken van de hulpverlening
Heeft u geen klacht maar de behoefte om de hulpverlening na te bespreken met iemand van de ambulancevoorziening? Dan kunt u een e-mail sturen waarin u beschrijft wanneer de hulpverlening heeft plaatsgevonden, op welke datum dit was en of het om een hulpverlening aan u gaat of aan uw naaste. Vermeld dan ook wat de reden is waarom u in gesprek zou willen gaan. Deze e-mail kunt u sturen naar kwaliteit@ravhm.nl.
Hoe dient u een klacht in?
Hoewel wij ons best doen zo goed mogelijk zorg te verlenen, kunnen toch klachten ontstaan. Wilt u een klacht indienen over RAV Hollands Midden? Vult u dan onderstaand klachtenformulier in. In het klachtenformulier vult u uw (persoons)gegevens in op een beveiligde omgeving. Ook kunt u uw klacht per standaard e-mail versturen aan klacht@ravhm.nl, in dit geval geldt dat de informatie die u mailt aan RAV niet via een beveiligde verbinding wordt verzonden.
U kunt de klacht ook schriftelijk indienen door een brief te sturen naar de klachtenfunctionaris van de RAV Hollands Midden. Neem in uw brief zoveel mogelijk gegevens op zoals aangegeven in onderstaand formulier. Dan kunnen wij uw brief sneller afhandelen.
RAV Hollands Midden
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Postbus 121
2300 AC Leiden